公司全體參加同事婚宴 MC大爆新人計劃…

公司全體參加同事婚宴 MC大爆新人計劃…

結婚是喜事,不少準新人都會邀請同事赴宴,與大家分享喜悅。不過,如果上司,甚至老闆都是座上客,在婚宴上就要小心說話,以免鬧出笑話。有打工仔在社交媒體專頁分享一則在同事婚宴上發生的尷尬事,提醒大家切勿禍從口出。

老細在場 MC爆新人想辭職
有打工仔向Facebook專頁「奴工處」投稿,分享一則真人真事,指自己的公司規模不大,同事結婚都會邀請全體員工包括老細出席,而近日在一個同事的婚宴上,本身是新娘好朋友的司儀語出驚人,大爆新人接下來的事業發展大計:「我知道一對新人將會打算辭職創業,唔再受衰老細氣」,更祝福一對新人「喜上加喜,前程錦繡」。

網民建議事主立即辭職
雖然這位投稿人並沒有交代老細聽到這番說話後的反應,但可想而知,這位新郎哥在婚宴過後必須要好好向老細解釋清楚。不少網民都揶揄這一對新人「有啲錢係唔慳得」,「即係迫佢快啲辭職,叫咗MC唔好高興過主人家係咁飲酒」,「不怕神一般的對手,只怕豬一般的隊友」。更有網民建議事主立即辭職「叫男女主角即時遞信做回禮」。

以下為上班族投稿的全文:

「真人真事,公司唔大,同事結婚請晒我哋飲,包括老細都係賓客之一。MC係同事太太個朋友,期間個MC話『我知道一對新人嚟緊打算辭職一齊創業,唔再受啲衰老細氣,祝佢哋一齊喜上加喜,前程錦繡!』」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow