【有圖】叫朋友幫手Print嘢點知...... 網民︰笑到瞓唔到覺

【有圖】叫朋友幫手Print嘢點知...... 網民︰笑到瞓唔到覺

相信不少人都曾經被辦公室內的影印機「考起」,雙面、連頁、放大、縮小……究竟要如何設置?最近有網民於討論區發文,指自己「叫朋友幫手Print嘢」,結果令人無奈,更令一眾網民「笑到瞓唔到覺」。

朋友直接「影印」電話螢幕
事源事主於WhatsApp將需要打印的文件傳給朋友,希望他可以幫忙打印,朋友回應:「但我唔知點放入電腦,你想就咁用手機印?」事主則回覆:「有咩問題?我平時都係用手機印。」更道朋友:「你印完畀我睇下,我幫佢(需要影印本的人)印都好細,佢都話無問題。」最後,朋友竟然傳來……(見下圖)

帖文一出令網民大讚事主朋友「可愛」,還問他們為甚麼不用「電腦版WhatsApp」或者「Airprint」,更謂其實不少新型號手機都可以用Wi-fi直接傳送檔案到影印機打印,或者還可以用最簡單的方法用電郵傳送檔案。

不懂使用影印機 不等如「電腦白痴」
除了以上的「日常笑話」,其實於職場上都不時會發生類似事件,例如曾經有網上熱話關於公司實習生不懂使用影印機,激到同事「嘔血」。人力資源顧問指新員工缺乏工作經驗,不了解運作並不為奇,故有疑問時應請教同事,多累積經驗,避免日後重犯。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow