香港男女比例失衡之等待愛情來的時候(三)!

香港男女比例失衡之等待愛情來的時候(三)!

情悅雙黃線 — 黃嘉如

黃嘉如(Yubi)為HK Romance Dating創辦人,經濟日報財經部前記者、主播以及有線電視新聞部前主播。結合傳媒及空姐經驗,為仍在茫茫人海中尋覓愛侶的單身人士,尋找理想、合適的另一半,願天下有情人終成眷屬。

More Blogs

疫情嚴重令人與人之間少咗好多見面機會,親如家人都無一倖免,單身男女對約會異性更加無興趣、無心情、更重要嘅經濟上負擔唔起!

當然,如果大家擁有強大心境,正面思維,所有事情都易辦好多。不過,當內在心境未夠成熟,再加上疫境,負面情緒好自然就會嚟。正面嘅人會懂得面對壓力,開心時會放聲笑,唔開心時會懂得搵方法釋放負能量。負面情緒較多人面對壓力,只會選擇繼續唔開心,做咩都提唔起興趣,但又咩都吾做將負面情緒歸咎身邊事/人,例如:家人、朋友、工作、上司等!

我時常提醒輔導對象要學懂釋放負能量,唔好被情緒牽住鼻子走,因為負面情緒無論點樣掩飾都會係面上表露出嚟,別人都會睇到,感覺得到 ,微表情喺不知不覺中出賣咗自己!試問這樣嘅人可以吸引到對象嗎?當等待愛情來的時候,負面情緒只會令你和愛情的距離愈來愈遠。及早發現問題去解決,愛情自然來!(待續)

林芯言(Sannie)
HK Romance Dating輔導顧問

以上內容及資料僅屬個別作者的個人意見,並不代表www.CTgoodjobs.hk的立場。CTgoodjobs對因以上人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

Look out for further updates on our Facebook fan page!
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow