【中秋節】HR通知中秋提早收工 打工仔睇隱藏細節即發現「被騙」?

【中秋節】HR通知中秋提早收工 打工仔睇隱藏細節即發現「被騙」?
中秋節是香港其中一個傳統節日,不過由於中秋節正日當日並非假期,不少公司都會讓員工提早放工,與家人吃飯團圓。有打工仔最近在網上討論區發帖,表示自己的公司同樣有中秋早放工的政策,但該名打工仔稱可清楚HR發出的「隱藏細節」後,才發現「被騙」!

按圖了解HR在通知上列明的細節︰
打工仔嬲爆發帖︰「往年中秋做冬都可以早放,上年疫情大部分時間都係WFH,所以都冇話做節早唔早放。今年原本都預咗冇,始終都冇得連埋親戚一齊出去食飯,所以早唔早放都冇所謂。

啱啱check email嗰陣,見到HR話今年中秋有得早放,食飯時間就可以走,但係返到屋企要WFH直到平時嘅office hour,仲要我哋mark低搭咩車,幾點上車同埋預計時間,最好就係用電話個地圖cap埋預計時間畀佢哋做參考,驚死我哋會呃鐘咁。咁樣都叫早放咩?又要趕返去又要mark呢樣mark個樣,仲衰過唔放!」
延伸閱讀︰【在家工作】微軟調查︰73%員工望繼續遠距離工作 推新功能解決企業痛點

持續一年WFH HR︰工作狂同事、控制狂主管最難頂!
公司要求同事在家工作,其實未必是HR部門的意思,有時可能是老闆下旨,HR負責發通告而已。疫情改變職場的工作模式,有HR表示在在家工作期間,遇到很多工作狂同事或控制狂主管,令他們工作量大增,有如「7 x 24」地全天侯工作。
 以下有5種HR最怕遇到的員工類型︰

延伸閱讀︰【職場熱話】上司唔畀員工OT補假 自己做活動超時就一定拎time off!


 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【在家工作】微軟調查︰73%員工望繼續遠距離工作 推新功能解決企業痛點

  • 【中秋節】打工仔熱烈討論公司假日安排︰一齊OT賞月算唔算?

  • 【員工福利】鼓勵疫下重返辦公室 有公司送禮兼提供過萬元交通津貼

  • 【中秋節】打工仔怨公司無得早放 仲安排5點開大會 網民:老細無屋企人?

  • 【彈性工作】95%受訪步兵 享受自主送餐帶來的工作自由

  • 【薪酬待遇】員工值得升職加人工嗎?HR及管理層必知的5大重點

  • 【員工福利】Amazon全額資助員工讀大學 投放12億美元於技能培訓及教育

  • 【HR日常】4個方法留住人才方法 降低流失率

  • 【員工福利】增加員工歸屬感 十個特別員工福利

  • 【員工福利】企業推領導培訓計劃 送一日假期員工真工放假

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow