【職場文化】打工仔感嘆茶水間只有濾水器 網民比拼最豪華pantry 最勁有OOO!

【職場文化】打工仔感嘆茶水間只有濾水器 網民比拼最豪華pantry 最勁有OOO!

一個良好的工作環境,直接會令員工對工作和公司的投入度有所提升!所以若公司有一個設備完善的茶水間,一定能令員工有更好的心情返工,畢竟大家每天都會在公司解決至少一餐,更時不時要去飲水、茶或咖啡,出入茶水間的次數可能與如廁的次數差不多,可見其重要之處!

延伸閲讀:【醫護熱話】前線護士自白 見好多病人病死凍死 好多同事情緒病都要照返工⋯

有網民在社交平台專頁「扮工室Online」上發文帶起討論,指:「不如講吓你哋Pantry有乜,我公司Pantry只得一部水喉過濾熱水機,無茶包、無零食⋯⋯」只有一個濾水器又真的比較淒慘,但有些網民卻留言細數自己公司茶水間的設備,對比之下真的非常豪華!網民就此來了一個辦公間茶水間大比拼!

即睇網民回應:(按圖了解)

 

網民:「咁我好你少少,除咗水機,仲有雪櫃同微波爐;食物、飲品自帶。」

網民:「微波爐X2、煮食爐連焗爐、capsule咖啡機、熱水機。每星期會訂嘅食物:咖啡capsule、水、 yoghurt、啫喱、火腿、芝士、方包、雞蛋、叮叮餐、nuts ⋯⋯差唔多係咁。」

網民:「我老闆最近買咗個蒸焗爐畀大家用,話想大家健康啲!」

網民:「我公司pantry成間餐廳咁!」

網民:「我做過間30人公司連水機都冇。」

網民:「Capsule Coffee、茶包、兩個雪櫃、微波爐、氣炸鍋、兩個小電鍋,同洗手盆加洗碗碟機。」

網民:「有雪櫃、冷熱水機、微波爐、製冰機、咖啡機,但食得落肚嘅基本上係要自備,枱面有茶包,同一樽唔知咩牌子嘅咖啡粉同奶粉,好少人掂,同事會自己帶capsule、鮮奶、飲品自己沖。」

網民:「雪櫃、微波爐、紙包飲品、可樂、微波即食粉麵、燒賣、夾三文治機、紅酒櫃、紅酒、薯片、蝦條、朱古力、咖啡、雪糕。」

網民:「去過一間公司,pantry有杯麵任食、雪櫃有牛奶、紙包飲品、利賓納仔仔任飲。」

網民:「有雪櫃、冰櫃、氣炸鍋、微波爐、西施煲、凍熱水機、咖啡機同礳豆機。」

網民:「紅白酒任飲,汽水零食任食。」

網民:「我嗰度pantry有飲有食,仲可以點餐!」

 

最奢華的是有OOOO
似乎不少網民所屬公司都有基本的叮飯設備,如微波爐和雪櫃,有些好一點的公司更有零食提供,再高級的更加有氣炸煱和蒸焗爐,而有些網民相信在外國公司工作,表示茶水間更設有紅酒櫃!而紅白酒更是任飲!非常前衛!

不過數到最奢華的,是有網民表示公司竟然有洗碗碟機!同事食完飯連碗都不用洗,這是有多寵員工呀?不知道網民所述的設備之中,哪一樣是你最想公司茶水間備有的呢?

延伸閲讀:【醫護熱話】前線護士自白 見好多病人病死凍死 好多同事情緒病都要照返工⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow