【職場熱話】老闆搞視像team lunch 仲要求食泰國嘢 網民:可唔可以食壽司⋯

【職場熱話】老闆搞視像team lunch 仲要求食泰國嘢 網民:可唔可以食壽司⋯

第五波疫情來襲後,被安排在家工作的打工仔們,不知道有多久沒見過同事和上司呢?大家會懷念一起食lunch的時光嗎?還是很享受在大家中午膳呢?有上司因些而提議網上team lunch,並真的實行,大家覺得這安排如何?

延伸閲讀:【職場熱話】上司計劃虛擬Team Lunch聯繫同事 網民:食●●●●博加人工 

早前有網民在社交平台專頁「奴工處」上投稿指上司計劃虛擬Team Lunch,想不到竟有後續發展,網民更新道:「早前上司話想每星期五用teams一齊lunch,以為佢講吓,點知佢頭先send條link出嚟,仲有埋主題叫『泰』耐冇見,想大家一齊食泰國嘢⋯⋯」上司連主題都想好了!那是大家要叫附近的泰式食店?如果沒有泰式小食,那該怎辦呢?沒想到在家工作,都竟然還有如此的煩惱⋯⋯

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「有需要搞咁多嘢?」

網民:「上司都花盡心思⋯⋯」

網民:「『日』日都唔想見到你,我可唔可以自己去食壽司?」

網民:「仲要同事食埋相同嘢,人哋嗰頭一定有呢啲嘢食咩?」

網民:「諗住半磚腐乳、半隻咸蛋,畀佢睇吓窮人家常膳食嘛。」

網民:「買個阿布泰杯麵應酬佢。」

網民:「使唔使dress code ?」

網民:「只要你唔尷尬,尷尬嘅就係人哋。」

網民:「個上司都係想team building 吓啫,咪應酬一吓囉,都係一個禮拜一次啫。」

網民:「冬蔭功杯麵點睇?最多整多支椰青水。」

網民:「攞包泰式辣醬出嚟咪得囉!」

網民:「下次主題:老細令你心『韓』之旅。」

網民:「其實要開心嘅,起碼肯花心思啊!」

網民:「咁都好呀!有個有趣的老細。」

 

用心良苦
有網民都指其實上司只是用心良苦,希望可以增加大家見面的機會,畢竟有些人長期在家工作會產生負面的情緒。所以有些網民指:「其實要開心嘅,起碼肯花心思啊!」、「都係一個禮拜一次啫。」他們都欣賞上司的一點心意。

只是,以主題來規定大家的食物種類,又似乎令人有點為難,有網民指,家附近未必有相應的食店,又有網民指習慣在家煮飯,規定大家食相同的食物種類,實在有點專制。不過有網民指:「攞包泰式辣醬出嚟咪得囉!」、「冬蔭功杯麵點睇?最多整多支椰青水。」以滿足上司的要求,面對如此情境,大家會怎樣做呢?

延伸閲讀:【職場兩性】情侶同居但工作時間唔同 WFH先係地獄!一個開會、一個打機⋯ 

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【人工智能】ChatGPT係不能說的秘密?近7成打工仔返工用AI唔話畀老闆知!

  • 【工作快樂指數】HR顧問:員工精神健康狀況直接影響去留 公司可以做啲乜?

  • 【求職貼士】用ChatGPT搵工要注意啲咩?5個善用AI寫CV、求職信的重點!

  • 【人力資源】HR成裁員目標?Amazon、Twitter及Meta紛紛裁減招聘人員

  • 【見工面試】被面試官問「你嘅缺點係咩?」唔通真係講自己嘅衰嘢?應該點回答先啱?

  • 【職場熱話】打工仔文員今年人工加得$300!文員可以點樣增值 為自己爭取更好人工?

  • 【裁員潮】用Email炒人係錯?逾7成打工仔希望當面告知被解僱!

  • 【見工面試】被面試官當面奚落 求職者不禁流淚 網民:入到去仲辛苦!

  • 【員工福利】兩周工作9日?HR專家:比四天工作周有更多好處!

  • 【見工面試】打工仔最憎面試畀人問咩問題?有咩問題HR必問?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow