【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

普遍打工仔都希望在職場名利雙收,職銜及薪金越來越高;雖然薪酬加幅依然跟不上通脹,但近年的職位名稱都變得華麗,即使是二十出頭的大學生,也獲封為「經理」。早前美國商業新聞網站Business Insider發表相關文章,提出4個導致職銜通脹(Title Inflation)的因素,讓人能夠對這個現象有更多了解。

點圖即看4大因素:

 

1/企業為榨壓員工、節省加班費用

在美國,《聯邦普通法》要求僱主支付員工的加班費用,假如員工是屬於經理級就能夠豁免。

不少公司都利用這個漏洞,堂堂正正地減少支付員工應有的薪金。

2023年一月,哈佛大學及德克薩斯大學達拉斯分校的研究人員發布相關研究,發現部分公司會用虛假的頭銜避免支付加班費,每年該些僱主節省的員工加班費多達40億美元。

2/招聘及留住專業人士

為了防止人才跳槽及吸引更高質素的求職者應徵,有公司的僱主會提高部分高薪工作的職銜。

相比增加薪金金額、改善福利水平,提高員工的職銜則能夠使用較低的成本。

不過這種做法在「大辭職潮」期間變得更為普遍,令公司難以利用這個因素留住員工。

3/讓初級及中級員工對外時顯得重要

有時候金融企業授予員工較高的頭銜,是為了令新手銀行家有權威的氣息。

美國跨國投資銀行與金融服務公司高盛集團,曾經透露公司僱用了近 12,000名副總裁,佔所有員工的三分之一。

另外,跨國的安永會計師事務則為在公司副合夥人冠以「合夥人」的頭銜,希望能夠令他們得到更多的工作,不過實質上這些所謂的「合夥人」,並沒有獲得加薪及更多的利潤。

4/滿足Z世代的期望

由於近年職銜通脹情況普遍,年輕員工比以前幾代人更早對高頭銜有所期待。

很多年輕人都希望能夠頻繁地得到晉升,從而得到更高的頭銜。

美國職業網站JobSage在2022年進行調查,發現有58%受訪的Z世代打工仔,期望自己每18個月獲得一次晉升,相比嬰兒潮(20%)及X世代(27%)的比例為高。

好多行業都有職銜通脹問題?(點圖了解更多)

 

即睇4個減低留失率的方法:

【心理測驗】你適合轉工定係進修?即做職場心理測驗搵答案!
【員工福利】5個2023年全球公司實行的最潮、特別福利!為員工寵物買保險?
【全美之冠】2023年100個最佳工作場所 呢啲公司竟然贏咗Google、微軟!
【人力資源】2023年掀起安靜招聘(Quiet Hiring)趨勢 僱主及員工注意事項一覽

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】有病應唔應該返工?SL完戴口罩都被同事嫌:咳到好煩呀!

  • 【職場熱話】大家會因為咩原因而辭職?網民:冷氣太凍搞到成日病…

  • 【見工面試】點解次次講到好想請你但又冇offer 網民:見工時雙方都係演戲!

  • 【職場熱話】阿婆可能就嚟唔得 打工仔想請假 冷血上司:你同阿婆好close?

  • 【人際關係】點解公司可以咁多人事問題 轉極工都係避唔到!網民:份工夠忙就無心機搞人事問題!

  • 【求職招聘】有咩條件令到你連offer都唔要?網民:返5日半、放勞工假…

  • 【職場熱話】求職者係曾欺凌過自己嘅同學 你會選擇面試奚落佢定唔見佢?

  • 【職場熱話】新同事返工第二日遲到4個鐘!仲話遲到好過冇到!算唔算有責任感?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【履歷表】做過外賣員 寫唔寫落CV好?網民:如果見sales工可能有著數!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow