【轉工跳槽】頂唔順廢柴上司 打工仔收到Offer即日辭職

【轉工跳槽】頂唔順廢柴上司 打工仔收到Offer即日辭職

在職場上,能幹的上司能夠成為眾人的榜樣;無能的上司則會於人前裝模作樣。要屈居於無能之士下工作,每天被逼跟隨其不知所謂的指令而工作,心裹確實不是味兒。有網友於香港討論區發文,指自己的頂頭上司一無是處,每天都要為其收拾爛攤子。忍辱負重一年、獲得新工作錄取後終於吐氣揚眉,立即請廢柴上司「食無情雞」。

即睇事主詳細經歷:

事主:我忍咗我個廢柴上司成年。佢廢都算,仲要無責任感、閃得就閃、鍾意坐享其成,日日返工就Sit and Dream,有事唔會出面幫啲細嘅去孭,真係個名副其實嘅廢柴。

事主:我真係睇佢唔順眼好耐。噚日終於收到新Offer,同一日就即刻辭職了!

事主:個廢柴上司今日搵我傾,第一句就話依家公司生意唔好,我走咗之後佢就要頂埋我啲嘢做,短期內應該唔會再請人。

事主:我咁樣答佢:「係呀,你自己都知公司唔再請人。咁由今日開始你就要畀心機睇下我啲Email,要細心了解,因為我知你操作上面嘅經驗係零。」

事主:佢聽完面都紅埋,聲都無出,我就頭也不回咁轉身走咗。

即睇網民回覆:

網民:最怕天下烏鴉一樣黑,打過咁多份工,好上司我都係遇過一個。

網民:做得上司無可能一無是處,好難令人相信。你講一個理由點解你坐唔到佢個位?

網民:唔識檢討自己淨係識怨命運;唔識欣賞別人長處又唔識改善自己短處,轉工應該幫唔到你。

網民:無料嘅上司點生存?咪就係有個一樣無料嘅老闆!

網民:加人工都無得諗?加人工你就留返喺度做吓先啦嘛。

網民:上司用把口生存,打工就用勞力生存。

網民:其實好多時啲嘢係細嘅識做,大嘅唔識做,只係因為佢上咗位,就可以點人做,自己就不思進取。

網民:咁都忍到一年?頭一個月知道間公司無運行,醒嘅就即閃,唔閃係自己問題,勿怨勿姓賴。廢公司仲係度曬太陽一年!

網民:點解你個上司可以咁嘆?我做咁多年老闆,成日要拆彈之餘仲要諗辦法防止問題再發生。有事就出去頂同客解畫畀客插、過時過節仲要請大家食飯。

網民:其實個個人都覺得自己應該係老闆,又或者老闆應該點做點做至得,到做到老闆嘅時候又係兩回事。

中年轉行並非易事 決定前應三思而後行
事主慨嘆在無能上司手下工作鬰鬰不得志,最後寧願另謀高就。有部份網民則認為事主只懂怨天怨地,不懂反省自己。事件箇中內情局外人難以知曉,但永遠抱著消極態度、怨天尤人只會令自己陷入萬劫不復的漩渦⋯⋯其實年齡只是一串數字,只要重新振作,能否成功轉型全靠你的個人態度。

想知道自己適合轉工定係進修?不妨做個心理測驗,了解自己內心想法再作出決定吧!
測驗方法:由第一題開始,將每題得到的分數相加起來,對照最後的結果。
測驗開始!(按圖了解)

即刻按圖了解更多職場離職趣聞。

延伸閱讀︰【職涯規劃】30歲轉工要點揀?衡量5個因素走出職業成功之路

延伸閱讀︰【轉工後悔】28歲踏入社會5年 驚覺第一份工最好 打工仔呻:早知唔轉工⋯⋯

延伸閱讀︰【勞工法例】年尾想轉工又怕冇得拎雙糧?勞工法例指要睇OO

延伸閱讀︰【職涯規劃】Hea工月薪$13,000 打工仔喊悶想轉工 網友喻:不如用空餘時間搞副業!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2024職場趨勢 | 溝通】Z世代拒絕「安靜離職」!信奉Delulu精神 以玩心精神享受工作樂趣!

  • 【渣馬後遺症】跑完渣馬腳痛請Sick Leave 網民:個個跑完都請咁公司咪好唔得閒?

  • 【2024投考ACO丨全年招聘】考咗3次ACO都失敗 事主究竟衰喺邊?一文睇清助理文書主任入職條件/人工/晉升/申請程序

  • 【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

  • 【Appraisal丨加人工】拎太多年假會影響Appraisal? 經常射波難以升職加薪?

  • 【聖誕Party】HR告知未過試用期無得抽禮物 樓主:使唔使咁直接?

  • 【聖誕Party】同事包禮物包到垃圾咁 事主:睇見都唔開胃⋯⋯

  • 【躺平文化】躺平才是人生贏利組?事主:反正買唔到樓,有錢去旅行好過

  • 【面試貼士】點樣接受面試失敗?打工仔:灰到世界末日

  • 【職場文化】千祈唔好對公司付出真感情?網民:建議真係當試工

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow