【辭職學問】打工仔遞信後獲加人工都唔做 HR一句說話即留低?

【辭職學問】打工仔遞信後獲加人工都唔做 HR一句說話即留低?
辭職,無非想找一個更好的機遇,為自己的職途打算。假若有日你向上司遞上辭職信,而他/她想極力挽留你,甚至向你提出加薪,你又會否改變想法?最近有名自稱做人上司的打工仔,在網上討論區發帖大呻下屬辭職後,向他提出加薪25%卻被拒,但最後居然因為HR一個舉動令該名下屬留低,究竟發生甚麼事?

按圖了解打工仔留低的原因︰


延伸閱讀︰【辭職加人工】遞信後獲老闆加$2700 打工仔一人做晒HR行政︰留低?

打工仔常見15個離職原因 HR教你點解釋最得體
辭職是人之常情,深相在現今的社會中,甚少人能一世人只打一份工。不過不想因辭職而破壞公司和同事的關係?可以參考以下15個HR建議的離職原因和解釋︰


 

1/ 與公司步伐不一致
2/ 要求更多的薪酬福利
3/ 公司無法再經營
4/ 你低估了現時的職位
5/ 你想尋求新挑戰
6/ 你想有更好的職涯發展
7/ 因個人或家庭原因離職
8/ 你要移民
9/ 你想轉行
10/ 你決定進修
11/ 你的性格無法融入公司的文化
12/ 你已找到更好的機會
13/ 你因健康問題而離職
14/ 被裁員
15/ 工時/OT文化令你厭倦


不想因離職破壞與公司的關係?HR建議…

1/ 尋求另一方面的職涯發展
解說︰想事業更上一層樓,乃大部份打工仔的目標,如公司無法給你更多,相信老闆/HR都會明白你。

點講先好?
我好鍾意呢份工作同呢度嘅同事,不過暫時我覺得自己好似再無能力帶領條team或為公司獲得更多。

2/ 希望轉行
解說︰轉行非常普遍,如果自己不適合這個行業,盡早離開尋求其他機會,總比無目標、無靈魂地再向前行好。

點講先好?
我希望尋求一個新的工作機會,想發展同擴展自己嘅管理技巧。

3/ 獲得更好的工作機會

解說︰由於其他公司開出的條件,比現時的公司好,離開絕對無可口非。

點講先好?
我喺呢間公司學到好多嘢,公司亦畀好多機會我發展,不過外面有更好嘅機會,我希望可以再擴闊我嘅職涯同目光。

離職講呢啲 關係即時破裂
1/ 我唔鍾意呢間公司
2/ 我想要更高人工
3/ 我厭倦咗呢份工
4/ 我唔鍾意呢間公司嘅工作環保境/文化
5/ 我拎唔到應得嘅回報
 


延伸閱讀︰【僱傭合約】網民盤點最差公司條款 放假要返工仲要無補水?

延伸閱讀︰【職場文化】打工仔投訴同事遲到早退反被鬧 全因HR一個舉動「累全家」?
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【2023年加薪】打工仔想加3至6%人工 與僱主出現期望差距 專家:3因素激勵員工

  • 【2023薪酬趨勢】HR收入可觀?15大人力資源及行政職位月入中位數

  • 【旅行大計】通關後同事陸續請假去旅行 自己卻因年資不足而被拒絕申請?!

  • 【職場趨勢】僱主講嘢唔係真心?近5成打工仔認為上司的讚美空洞!

  • 【員工福利】名牌手袋天花板Hermes盈利創新高 每名員工獲派3.3萬獎金

  • 【人力資源】2022年度外派僱員宜居城市排名 香港排名急跌15位至第92名

  • 【2023薪酬趨勢】做IT等於人工高?18大資訊及通訊科技業職位月入中位數!

  • 【2023薪酬趨勢】HR人工有幾多?15大人力資源及行政職位月入中位數

  • 【職場貼士】打工仔想爭取加薪?資深HR教你5大關鍵方法

  • 【員工福利】邊間銀行開工利市派最豪?除咗錢仲送海味、迪士尼門票……

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow