【職場熱話】落雨入室內應該用遮套?網上掀兩派意見

【職場熱話】落雨入室內應該用遮套?網上掀兩派意見

每逢下雨天,網上都充斥「擔遮要考牌」的怨言帖子。無他的,香港地少人多,一到落雨季節,要是在上班下班的繁忙時段出街,一是被路人的雨傘拮眼,一是拿雨傘的走在有簷聳下,令沒有撐傘的人被迫淋雨。近幾日香港不停下雨,「擔遮要考牌」帖子再次在網上活躍起來,今次有網民在連登討論區以「點解香港人入室內環境 咁唔鍾意用遮套」為題,引起大眾討論。

按圖即睇網民對港人擔遮的怨言︰

打工仔出Post︰「擔遮要考牌呢樣嘢已經講咗好耐!但係點解永遠香港人入商場或者食肆舖頭,明明門口有遮套/遮筒都咁唔鍾意用?!啱啱喺商場門口留意到大多數人入去都唔會理,搞到滴到成個商場地下/啲舖頭濕晒,香港人落雨連基本概念都冇。」

支持用遮套派
網民︰仲有啲人鍾意入商場嘅時候仲揈多幾下把遮,搞到成個地下濕晒。

網民︰其實就算唔用遮套,好多商場而家已經有吸水器,吸幾下係咪真係咁難?

網民︰即係好似啲賣衫舖頭咁,啲人又唔用遮套,但撥衫嚟睇,成把遮啲水整晒落人啲衫度。

網民︰成村人有瓦遮頭都要開遮,講咩用遮套?最緊要方便自己。

網民︰我自己會有自備遮袋,而唔係好似樓主咁講要商場一定派大量遮袋,

甚至迫人哋水漬清零追求完美,人嘅行為始終有唔同,無可能迫所有人行為一致。

不支持用遮套派
網民︰我哋要支持環保

網民︰其實無問題,落雨本身周圍都濕㗎啦,咁做真係浪費好多膠袋。

網民︰商場唔提供用唔到。

網民︰開始多咗場地以環保為名唔畀遮套。

網民︰落雨天想地面水漬清零,我不嬲覺得用遮套係做多咗。

網民︰用遮筒到最後,都係忘記攞返把遮。

網民︰好多人入商場係路過或者入一入幾分鐘,又唔係喺入面留好耐,放一陣又要拎返出嚟,然後又要入第二個商場又要塞入去,然後又要拎返出嚟,好反智。

延伸閱讀︰【職場熱話】打風返工吹爛遮 打工仔遇好心人?網民:睇到好感動

每次落雨,其實都是對香港打工仔的一場考驗,曾經有網民列出5種落雨返工,遇過最令人討厭的行為,當中你遇過幾多個?又有哪些你最討厭?

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【返工血淚史】落雨返工被淋濕 打工仔︰香港人擔遮真係要考牌!

黑雨返工可早走?遲到會被扣人工嗎?
根據勞工處現行的《颱風及暴雨警告下工作守則》,僱主必須先與僱員訂明有關颱風、暴雨警告及超強颱風後的「極端情況」,並建議僱主在惡劣天氣下作出適當的安排。

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【辭職學問】老闆迫員工主動辭職10大常用手段 分分鐘無賠償?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場文化】接唔接受到工作環境冇同年齡同事?仲要全部大你十年以上…

  • 【好老闆】家人有事入院要早走 老闆原本畀$300搭的士 之後收返!原來佢想…

  • 【職場文化】返工覺得好難受 點先知呢個職場健唔健康?7大指標你要知!

  • 【見工面試】第一印象好重要!電話面試都唔可以鬆懈!呢7件事絕對唔可以犯!

  • 【見工面試】覺得簽E-Contract冇保證?網民:電子版仲方便你睇清楚條款細則!

  • 【職場熱話】對工作失去熱情可以點做?網民:望吓個戶口 即刻有返熱情!

  • 【薪酬待遇】新入職同事高人工過自己 樓主:我只係早佢幾日入職啫……

  • 【辭職學問】上司唔肯寫reference letter畀下屬 搞喊同事!網民:其實有OOOO咪夠!

  • 【好人好事】屋企人大病冇錢醫 好老闆即開支票:唔使還!

  • 【職場熱話】拎錯上司糧單 發現人工只係多自己$500!你會覺得點?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow