Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow

【持續進修】想學烹飪?中日泰越課程免費任你學!仲有證書申請

活到老,學到老。你以為自己對烹飪了解很深?你又以為自己識煮幾味,就是民間大廚?其實每個國家的菜式,都有著獨有的文化,因此想成為那款菜式的「專家」,應先從文化及製作的基本技巧開始學起。以下有幾個不同國家菜式的烹飪短期課程,教授飲食文化、工具運用及烹調美食方法,重點是全部免費,想學煮嘢食的打工仔,一定不能錯過!

想學中日泰越菜?按圖睇課程詳情︰

京川滬菜初級廚師基礎證書
詳情︰http://bit.ly/3pTaNMl

日本料理初級廚師基礎證書
詳情︰https://bit.ly/3aWnPo6

泰越菜式廚務助理基礎證書
詳情︰http://bit.ly/3dMLZ6l

甜品製作員基礎證書
詳情︰http://bit.ly/3868YG3

延伸閱讀︰【自我增值】馮盈盈、歐倩怡都係營養學畢業生 除咗考牌做營養師仲有咩出路?

延伸閱讀︰【自我增值】盤點5間打工仔最愛Bagel店 內附免費烹飪沖咖啡課程

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Looking for jobs?