Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow

【自我增值】被公司迫學外語 打工仔嘆要自費︰點解要貼錢返工?

日韓文化風靡全球,不少年輕人創業,都看準日本和韓國的市場,希望從網上商店的熱潮中分一杯羹。市面上越來越多IG店,想突出重圍除了要靠宣傳,控制來貨價的成本同樣重要,不過要跟外地批發商聯絡,識當地語言是關鍵。最近有在專買日韓貨品店舖工作的讀者Grace大鬧,指老闆在招聘時無講明要員工識日文和韓文,但入職後卻要求他們在半年限期內自費學外語,更要脅會炒未能達標的人,令Grace大嘆「點解要貼錢返工?!」

按圖即睇讀者Grace的故事︰
讀者Grace︰「我本身學歷唔高,中學畢業之後就做零售Sales。之前做過好多大型舖頭嘅店員,其實主要都係摺下衫,入倉執下貨,好少對人。幾個月前我轉咗去做細舖頭嘅Sales,諗住無大公司咁多嘢做同咁多束縛啦。點知返咗一禮拜已經忙到癲,仲不時要你幫手影相、開Live…呢啲都唔緊要,當試下多啲唔同嘅嘢,但最近老細要求我學韓文同日文,話想我易啲同當地批發商溝通喎。本身諗住學多個語言都好呀…點知!我問佢會資助我幾多錢,佢居然無諗過畀錢我去學! 即係要我自費學外語,仲要打孖上,係咪黐線㗎!我聽到佢話無Sponsor,咪話公司本身無要求員工要識呢啲語言囉!佢就話如果唔學,唔識講日文同韓文嘅話,叫我另謀高就喎。

講真,如果識韓文同日文,都自己開舖或者去咗做繙譯啦,使鬼喺呢啲小店打工咩。又再講,你最初無講明要我識呢啲技能,你明知㗎喎,而家就拎呢樣嘢嚟要脅返我轉頭?!唔係老闆就大晒嘅,我最多咪唔做呢份工囉,出面大把小店請人。但我真心好奇,究竟啲老細可唔可以因為個員工唔自費學外語就炒人!同埋,我無諗過小店仲過份過啲連鎖店….」

延伸閱讀︰【職涯規劃】失業後想轉行?無須高學歷都能入行的高薪工作

提升職場5大軟實力助你搵工轉工
在職場上自我增值是必須的,不論是自費學習,或者有公司和政府的資助,定時進修新知識,有助未來的職涯規劃。LinkedIn早前公布求職者應具備的5項軟技能,假如打工仔無時間或無錢進修,不妨從軟技能著手,為搵工轉工加分。
 

延伸閱讀︰【職涯規劃】50歲中年大叔唔識英文︰無學歷就無得做文職?
 
Look out for further updates on our Facebook fan page!

Looking for jobs?