【新冠肺炎】返工時間西裝友除口罩吐痰 打工仔鬧爆:好自私

【新冠肺炎】返工時間西裝友除口罩吐痰 打工仔鬧爆:好自私

新冠肺炎肆虐,本港亦再次爆發感染群組,行政長官林鄭月娥日前又宣布提供非緊急公共服務的公務員在家工作,同時鼓勵的人機構採取Work From Home (WFH)工作模式,減低打工仔互相感染。正當大家努力抗疫時,往往有些人要跟普遍人打對台,讀者趙先生的真實經歷就是一個好例子。

延伸閱讀︰【返工血淚史】馬鞍山變新塞車之城 打工仔:瞓醒幾次都未到九龍

讀者趙先生︰中環返工 唔代表人格高尚
趙先生已在中環拼搏多年,看盡人生百態,排隊打尖、你推我撞的情況見怪不怪,不過當中最令他激氣的是,一位身穿整齊西裝、官仔骨骨的年輕人,居然在繁忙的上班時間,公然除口罩隨地吐痰,「而家咩時勢?個個喺度防疫,佢就播毒!」

延伸閱讀︰【返工血淚史】新界牛之苦!返工遲到常被鬧︰明知塞車唔早啲出門口?

返工人多擠迫,特別在沙甸魚式逼車時刻,遇到一些沒有公德心或自私的乘客,例如仙女撥髮、低頭不停撳電話,一定破壞大好早晨。在眾多行為之中,你又最討厭哪一個呢?

延伸閱讀︰【返工血淚史】搭升降機無人肯撳掣 打工仔︰極度自私!

延伸閱讀︰【返工血淚史】屯門人搭車前飲食指南!食清啲避免屯門公路塞車要去廁所?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow